1. Opłaty za pobyt pokrywają uczestnicy Rajdu za siebie i swoich gości. Zgłoszenie udziału w Rajdzie wymaga: rejestracji na stronie Rajdu, dokonanie zamówienia i wpłaty całej kwoty za wybrany pakiet na konto wykonawcy tj: JORDAN Group.
2. Zasady i terminy rezerwacji, zmian i rezygnacji z udziału w Rajdzie zostały określone przez JORDAN GROUP w REGULAMINIE.
3. Możliwość płatności ratalnej:
- pierwsza rata do 25 marca 2025r. w wysokości 900 złotych,
- druga rata do 26 czerwca 2025r. (różnica)
Wcześniejsze potwierdzenie udziału w Rajdzie i wpłata raty do 25 marca 2025r. są spowodowane koniecznością rezerwacji określonej liczby miejsc w obiektach hotelowych.
4. Osoby, które będą uczestniczyć w rajdzie, ale zgłoszenie i/lub zapłata wykonana będzie przez inną osobę, są proszone o zarejestrowanie się na stronie rajdu w celu utworzenia swojego profilu i zgłoszenie nam tego faktu wysyłając email na adres: 52.rajd.tatrzanski@jordan.pl
5. Indywidualne Państwa życzenia dotyczące zakwaterowania prosimy zgłaszać wysyłając do nas maila na adres: 52.rajd.tatrzanski@jordan.pl
6. Uczestnicy Rajdu ponoszą we własnym zakresie opłaty za: przejazdy kolejkami, wejścia na baseny termalne, wstępy do TPN, dodatkowe usługi hotelowe, alkohol oraz opłatę klimatyczną uiszczaną przy zakwaterowaniu.
7. Organizatorzy informują że liczba uczestników jest określona, jak w poprzednich latach na 250 osób, równocześnie organizatorzy zastrzegają sobie prawo rezygnacji z imprezy z uwagi na niewystarczającą liczbę uczestników.
8. Wszyscy sędziowie, organizatorzy Rajdu ponoszą takie same koszty udziału w Rajdzie jak pozostali uczestnicy.
9. Organizatorzy proszą o rozsądne ograniczenie ilości osób towarzyszących spoza szeroko pojętego Wymiaru Sprawiedliwości.
10. Zasady indywidualnej rezygnacji z imprezy:
a) w przypadku anulacji udziału w imprezie Organizator zastrzega sobie możliwość potrącenia kwoty 100 PLN od każdej dokonanej wpłaty tytułem kosztów manipulacyjnych,
b) możliwość dokonania całkowitej anulacji Zamówienia do 100 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia Spotkania – tj. 20.06.2025 r.,
c) w przypadku anulacji udziału w imprezie po 20.06.2025 r. Organizator dokona zwrotu zrealizowanych wpłat z potrąceniem 100 PLN od każdej wpłaty tylko w przypadku znalezienia zastępstwa na swoje miejsce. W przypadku nieznalezienia zastępstwa na swoje zarezerwowane miejsce, Organizator nie zwraca dokonanych wpłat.