Rezerwacja i terminy

Aby dokonać rezerwacji pokoju oraz płatności prosimy Państwa o:

 

1.  Utworzenie swojego konta na stronie Rajdu w zakładce REJESTRACJA

2.  ZALOGOWANIE się na stronie rajdu

3. W zakładce NOWE  ZAMÓWIENIE (menu górne, widoczna po zalogowaniu się na stronie) dokonanie wyboru znajdujących się na liście  usług.
  • Istnieje możliwość płatności ratalnej lub opłaty za całe zamówienie. Szczegóły poniżej w ,,Warunki i terminy wpłat, zmian i anulacji''
  • Dokonując wyboru rodzaju pokoju prosimy o podanie nazwiska/nazwisk osób z którymi będą Państwo chcieli dzielić pokój. Nazwisko/a należy wpisać w wierszu: ,,UWAGI''.

4. Wybór metody płatności oraz uzupełnienie danych do faktury, akceptacja zamówienia.

Dostępne metody płatności to:

  • Przelew bankowy

Faktura proforma - jest załącznikiem do maila potwierdzajacego złożone zamówienie, zostanie wysłana do uczestnika na podany podczas rejestracji adres mailowy.

Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Jordan Group mBank Oddział Kraków nr: PL13 1140 1081 0000 2131 5000 1070 z dopiskiem „52. Rajd Prawników - imię i nazwisko uczestnika'

Płatność online (PayU) 

Faktura zostanie wystawiona natychmiast po dokonanej transakcji i wysłana automatycznie do uczestnika na podany podczas rejestracji adres mailowy

 

Koszt brutto za udział w rajdzie na osobę w obiekcie:

 

1.

Pakiet: miejsce w pokoju 2, 3 lub 4 osobowym z half board

brutto PLN 1850,-

2.

Pakiet: pokój 1 osobowy z half board

brutto PLN 2150,-

 

Świadczenia zawarte w cenie imprezy:

 
1.
zakwaterowanie:  5 noclegów (pokoje 1, 2, 3 lub 4 osobowe) 

2.

wyżywienie w formie szwedzkiego stołu:   5 śniadań i 5 obiadokolacji w formie bufetu szwedzkiego.
Całodobowy dostęp do kawy i herbaty.
3 całodobowa samoobsługowa mini-kawiarnia z gratisową kawa i herbatą

4.

organizacja w każdym dniu (poniedziałek  - czwartek) czterech wycieczek górskich o różnym stopniu trudności z opieką przewodników tatrzańskich, wg ustalanego wcześniej programu (korygowanego ze względów pogodowych).  Obsługa 2 autokarów na trasy i z tras.

5.

ubezpieczenie KL i NNW

6.

odznaka rajdowa

7.

nagrody książkowe ufundowane przez patronackie stowarzyszenia 

8. podatek VAT

9.

opcjonalnie transport autokarowy z Krakowa do Grand Stasinda oraz powrót (dodatkowo płatny PLN 80,-/ osoba)

 

1. Opłaty za pobyt pokrywają uczestnicy Rajdu za siebie i swoich gości. Zgłoszenie udziału w Rajdzie wymaga: rejestracji na stronie Rajdu, dokonanie zamówienia i wpłaty całej kwoty za wybrany pakiet na konto wykonawcy tj: JORDAN Group.

 

2. Zasady i terminy rezerwacji, zmian i rezygnacji z udziału w Rajdzie zostały określone przez JORDAN GROUP w REGULAMINIE.

 

3. Możliwość płatności ratalnej:

  • pierwsza rata do 25 marca 2025r. w wysokości 900 złotych,
  • druga rata do 26 czerwca 2025r. (różnica)

Wcześniejsze potwierdzenie udziału w Rajdzie i wpłata raty do 25 marca 2025r. są spowodowane koniecznością rezerwacji określonej liczby miejsc w obiektach hotelowych.

 

4. Osoby, które będą uczestniczyć w rajdzie, ale zgłoszenie i/lub zapłata wykonana będzie przez inną osobę,  są proszone o zarejestrowanie się na stronie rajdu w celu utworzenia swojego profilu i zgłoszenie nam tego faktu wysyłając email na adres: 52.rajd.tatrzanski@jordan.pl 

 

5. Indywidualne Państwa życzenia dotyczące zakwaterowania prosimy zgłaszać wysyłając do nas maila na adres: 52.rajd.tatrzanski@jordan.pl

 

6. Uczestnicy Rajdu ponoszą we własnym zakresie opłaty za: przejazdy kolejkami, wejścia na baseny termalne, wstępy do TPN, dodatkowe usługi hotelowe, alkohol oraz opłatę klimatyczną uiszczaną przy zakwaterowaniu.

 

7. Organizatorzy informują że liczba uczestników jest określona, jak w poprzednich latach na 250 osób, równocześnie organizatorzy zastrzegają sobie prawo rezygnacji z imprezy z uwagi na niewystarczającą liczbę uczestników.

 

8. Wszyscy sędziowie, organizatorzy Rajdu ponoszą takie same koszty udziału w Rajdzie jak pozostali uczestnicy.

 

9. Organizatorzy proszą o rozsądne ograniczenie ilości osób towarzyszących spoza szeroko pojętego Wymiaru Sprawiedliwości. 

 

10. Zasady indywidualnej rezygnacji z imprezy:

a) w przypadku anulacji udziału w imprezie Organizator zastrzega sobie możliwość potrącenia kwoty 100 PLN od każdej dokonanej wpłaty tytułem kosztów manipulacyjnych,

b) możliwość dokonania całkowitej anulacji Zamówienia do 100 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia Spotkania – tj. 20.06.2025 r.,

c) w przypadku anulacji udziału w imprezie po 20.06.2025 r. Organizator dokona zwrotu zrealizowanych wpłat z potrąceniem 100 PLN od każdej wpłaty tylko w przypadku znalezienia zastępstwa na swoje miejsce. W przypadku nieznalezienia zastępstwa na swoje zarezerwowane miejsce, Organizator nie zwraca dokonanych wpłat.